CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim - Personal pictureLilySlim Weight loss tickers
Glitter Words

Sarah JM @ Miss KuNyot

Sarah JM @ Miss KuNyot

Wednesday, May 27, 2009

First Time Keje...

23 Mei
Pukul 7 pagi, abg iparku dan anak sulong nyer beserta ngn aku bertolak ke Alor Gajah, Melaka.
kitorg jual produk2 spt : 1) Proviton
2) Evening Primrose Oil
3) Donna Forte
4) Flavettes- Vitamin C, sugar free
5) Diamelon
6) Ginkgo Forte
7) Uphamol
8) Sloans
Produk ini dari CCM.....Ktorang jual produk nie kpd jemaah haji..


Selain itu, sy diberi kepercayaan oleh pengarah CCM tok membuat pemeriksaan percuma kpd para jemaah haji. Sy periksa tekanan darah dan aras gula dlm darah. Itulah first time sy cucuk amek darah org....cuak jgk mula2 tu...

24 Mei
kali nie ktorg jual kt Masjid Tanah, Melaka plk..kt cni lg rmi org berbanding yg semalam...tapi balik cepat plk berbanding semlm...hah ha
so, untung tok kedua dua hari sebyk RM 3600
so aku dpt RM 120...ank sedra aku tu dpt Rm 20...haha

26 Mei
aku keje len plk.....
kwn abg ipar den mintak den kojo ngn dio...
nm die haji fadhil....die bos kt Takaful Malaysia, Bahau...
so, bos dtg amek aku kul 12...

smpi je aku bekenalan la ngn staff len kt ctu...
ada kak faezah,kak siti,kak azian,abg khairul,abg epul...dan kak liza, staff kt Kurnia...
huh hu...sume dh kawen..ado anak lg..

time mkn ngn rehat kul 2 smpi 3...
pas mkn aku wt la keje yg disuruh...susun sijil2 mengikut list2 korporat ejen2 insurans
aku blk kul 5 ptg...nek bus...

27 Mei
aku nek bus kul 8.30 pagi..smpi dlm kul 9...pastu trus smbung keje smlm...da byk woooo
pastu siap la jgk hrni...smpi luka2 jari aku yg lombut ni ha...huh hu
seblum blk aku g jln2 dl...aku beli handbag ngn kasut...
esok wt keje yg berkaitan accounting plk...

No comments: