CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim - Personal pictureLilySlim Weight loss tickers

Sarah JM @ Miss KuNyot

Sarah JM @ Miss KuNyot

Friday, March 26, 2010

Apa nak jadi...

Hai lah manusia..mengapalah kamu hanya pentingkan diri sendiri...kamu hanya tau menyalahkan org lain tanpa menyedari bahawa kamulah yg salah sebenarnya...

Susahkah untuk menerima buah fikiran serta pendapat dari org lain..kalu asyik fikir bhwa hanya diri kamu shj yg betul, susah la...ada kamu fikir diri kamu tu betul ke tak..mesti takde kan..hmmm dh agak pun...

Lagi satu..bile kamu dh anggap kamu yg betul dan org lain yg slh..dgn diri kamu yg x dpt terima kenyataaN..x dpt terima pendpt org lain..smpi bile2 kamu x akn sedar keslhn kamu..dan smpi bile2 kamu tidak akan geti utk mitak maap..dan smpi bile2 kamu akan berdosa akan KESALAHAN KAMU KEPADA KAMI...

Harap insan yang bergelar MANUSIA akan sedar..hayatilah

2 comments:

Maamin "KAKA" Malik said...

hmmm...
mcm pernah je ckp kat org benda cmni....

Sarah JM said...

hahahaha...mmg la..tapi ini bukan ditujukan untuk ikam