CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim - Personal pictureLilySlim Weight loss tickers

Sarah JM @ Miss KuNyot

Sarah JM @ Miss KuNyot

Saturday, December 11, 2010

MnS~~GENTING Memories



Assalamualaikum....pada ketika ini sy telah mendapat satu keje yg penting iaitu "xde pape keje dan dgn pantasnya mengisi post kat blog". Hahahaha nie memang dh xde kijo nama nya. Nampak tak gmbr kt atas tu, kalo x nmpk, nnti umuq x pnjg haha. Gurau je. Gambar kt atas tu adlh wktu sy pegi double date kt GENTING. So, kat cni adala sy letak sikit beberapa gmbr (edit dulu hoho). Gmbr psgn lagi satu xde dlm nie. Waktu naik Gondola (x tau la btol ke idak nm nya), huhu sgt tinggi dan sejuk sbb kene kabus. Maamin la yg asek ckp sejuk. Sy x sgt sbb hohohoho sy kaku dek kerna gayat naik bnda yg tgi. Dua2 belah tgn nie pegang kerusi kt dlm tu dgn erat skali. Sebelum naik yg nie, kitrg naik yg mcm Kapal Laut hayun2 mcm buaian tu. VIKING kot nm die. Hah, sy x pernh n xde lgsg pengalmn maen2 benda yg menyeramkn nie. Wktu naik tu sy hahahahaha tutup mata terus dan air mata terkeluar sedikit.





Inilah die Maamin. InsyaAllah kalo kami diberi jodoh yg sgt baik, kami akan berkahwin hingga dpt anak dan cucu dan seterusnya. Kitorg main yg mcm kayuh2 tu..huhu x tau la apa namanya. Pakai jacket keselmtn yg busuk nya amat lah teramat. Haishhhh!!!! Tapi kami enjoy.




Inilah sy, SITI SARAH BINTI JAMALUDIN. Sy jgk ada nm samaran (bukan nickname yea). Antaranya ialah; Miss Kunyot, Sarah JM, Cikunyot dan SooYoung(ada 2 maksud:nm sorg artis Korea dlm SNSD dan maksud dlm BI la iaitu sgt muda) hahaha. Waktu kayuh benda nie, kasut sy asek nk tertanggal je. Yelah sbb kasut sy tu terbesar saiz nya hohoho.





Bergmbr2 berposing2 la kan..huhuhu dua2 x pernh g GENTING. Sejuk nya bile ada kabus tebal nie mcm haishhh lagi dasyat dari waktu sy g China ritu. Kene air ckit habiskah hahaha.

Ok lah. Ini saje dr sy yg x berapa rajin menulis. Kt bwh nie sy paparkan sedikit shja gmbr. X larat nk uplad. Hehehe enjoy.....~~~~~~~












No comments: