CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

LilySlim Weight loss tickers

LilySlim - Personal pictureLilySlim Weight loss tickers

Sarah JM @ Miss KuNyot

Sarah JM @ Miss KuNyot

Saturday, May 28, 2011

Sapa Nak Pi Praktikal..berdoa byk2 hehe

Bismillah...Ya Allah ya tuhanku, aku berdoa padamu agar aku lulus semua subjek dan aku juga berdoa padamu Ya Allah semoga latihan industri yg bermula esok akan ku jalani dgn mudah dan tenang..Amin


Esok 30 Mei 2011, praktikal akan bermula. Berdebar2 nie tuhan saja yg tau..Sy takot kene marah, kene buli, kene apa lg. Huhu mudah-mudahan diorg lyn sy ngn baik dan sy pun bg prestasi yg baik.


Ok lah..mcm biasa..Miss Kunyot nie mmg x suke menulis pnjg2..tapi sy akn cuba slalu wat blog walking n bg komen2..


Salam

3 comments:

cik rama-rama said...

salam..hihi..prktikal besa jer..semoga kamu berjaya dlm latihan industri ni... :)

noona said...

sem dpan aku prak kali ke 2 wisau kot

Siti Sarah Jamaludin said...

kali ke 2...mmg lg seram la huhu...

cik rama-rama:tq..nie pun dh ok huhu